Polityka jakości
Głównym celem działania firmy jest dostarczanie najwyższej jakości wyrobów i usług oraz zapewnienie klientom profesjonalnej, rzetelnej i terminowej obsługi oraz ciągłego ich doskonalenia poprzez:
- prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi,
- poznawanie aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów,
- promowanie i stosowanie nowoczesnych materiałów i technologii,
- dbanie o jakość i terminowość realizacji zleceń,
- monitorowanie i analizowanie procesów na każdym etapie realizacji zlecenia,
- kompleksowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
- stałe kształcenie personelu w celu podwyższania kwalifikacji,
- podnoszenie świadomości pracowników w zakresie odpowiedzialności za jakość wykonywanych zadań,
- określenie celów dotyczących jakości i monitorowanie ich realizacji,
- doskonalenie i rozwijanie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy iso 9001:2008
- dbanie o dobry wizerunek przedsiębiorstwa oraz jego promowanie.
Wymagania i oczekiwania klientów wyznaczają kierunek naszego działania, a każdy wykonany wyrób powinien zadowalać obecnego klienta i stanowić rekomendację dla przyszłego odbiorcy.